Kargo politikası

Teslimat Alanı  
Sunulan ÜRÜNLER yalnızca Türkiye üzerinden teslim edilebilir. Bu BÖLGE dışında bulunan herhangi bir teslimat adresi için sipariş vermek mümkün değildir. ÜRÜNLER, sipariş sürecinde MÜŞTERİ’nin belirttiği teslimat adreslerine gönderilir.

 
Sipariş 1-4  gün içinde kargoya verilecekdir. Siparişi hazırlamak, sonrasında fatura kesmek, öncesinde ürünlerin stokta mevcut durumları WEB SİTEMİZDE belirtilmiştir. Bu sürelerin hafta sonları veya resmi tatil günleri dışında olduğu anlaşılmaktadır. Kayıt formunda gönderim elektronik adresin doğru olması koşuluyla, ÜRÜNLER gönderildiğinde MÜŞTERİ’ye otomatik olarak bir elektronik mesaj gönderilecektir.

Teslimat Süreleri ve Maliyetleri  
Sipariş sürecinde SATICI, MÜŞTERİ’ye satın alınan ÜRÜNLER için olası teslimat sürelerini ve formlarını bildirir. Gönderi bedeli, teslimat yöntemine göre hesaplanır. Eğer ücretsiz kargolama sunulmuyorsa, bu maliyetlerin miktarı, satın alınan ÜRÜNLER’in fiyatına ek olarak MÜŞTERİ tarafından ödenir. Teslimat sürelerinin ve maliyetlerinin ayrıntıları WEB SİTESİNDE duyurulmaktadır.

TESLİM ŞARTLARI
Paket, imzaya karşı ve bir kimlik belgesinin ibrazı üzerine MÜŞTERİ’ye teslim edilecektir. Devamsızlık durumunda, paketini postanesinde almasını sağlamak için MÜŞTERİ’ye bir teslimat bildirimi bırakılacaktır.

TESLİMAT Sorunları  
MÜŞTERİ, çevrim içi sipariş prosedürünün sonunda, siparişi onaylamadan önce taşıyıcıyı seçtiğinde belirlenen teslimat tarihi hakkında bilgilendirilir. Teslimatların en fazla otuz (30) gün içinde yapılacağı belirtilmektedir. Bu başarısız olursa, MÜŞTERİ, SATICI’ya makul bir süre içinde teslim etmesi için resmi bildirimde bulunmalıdır ve bu süre içinde teslim edilmemesi durumunda sözleşmeyi feshedebilir.  
SATICI, fesih mektubunun alınmasından gereksiz gecikme olmaksızın, MÜŞTERİ tarafından satın almak için kullanılanla aynı ödeme yöntemini kullanarak, ÜRÜNLER için ödenen toplam tutarı, vergileri ve teslimat masraflarını MÜŞTERİ’ye geri ödeyecektir.  
SATICI, ÜRÜN’ün MÜŞTERİ’ye tesliminde kadar sorumludur. MÜŞTERİ’nin teslimat sırasında bildirilen herhangi bir hasar veya kısmi kayıp hakkında taşıyıcıya bildirmesi için üç (3) günlük bir süre olduğu hatırlatılır.